Værdierne mellem linjerne
Når man møder GNL Wind Service for første gang, er der ingen tvivl om, at der ligger en en passion, en ægthed og en troværdighed omkring en virksomhed, der er skabt med hjertet og med en passion for at tilgå service- og kundeoplevelsen på deres egen måde. Derfor var det afgørende for deres content marketingstrategi, at få sat ord på denne fortælling, som er forankret dybt i deres kultur, for at få den ud at leve i deres eksterne kommunikation.
Intern og ekstern synergi
Med målet om at få skabt den røde tråd mellem kultur, kommunikation og branding, har vi arbejdet målrettet mod at få skabt en tone-of-voice og en struktureret content strategi, der var overskuelig og hvori virksomheden kunne genkende sig selv. Udover at definere virksomhedens målgrupper, indeholdt strategien også forskellige typer content såsom artikler, LinkedIn og Facebook opslag samt diverse medarbejderfortællinger.
Digital synlighed til en øget forretning
Gennem den vækstrejse vi har fulgt GNL Wind Service, har deres behov med tiden ændret sig. I dag har vi udviklet en hjemmeside, som både involvere flere koncepter, cases og artikler, samt en rekrutteringsportal. Derudover har vi udviklet deres præsentationsmateriale samt annoncering til diverse branchemedier.