Procon
Med et virtuelt showroom i 3D kunne Procon skabe et digitalt miljø til onboarding og intern træning af medarbejdere, samt fremvise deres koncept til kunder globalt.
Procon henvendte sig til os på baggrund af vores første prototype på et virtuelt showroom. Her var ønsket at skille sig ud med et digitalt univers, med det formål at gøre onboarding og intern træning smartere. Men ligeledes også til at promovere salg virtuelt som alternativ til eksportfremstød og kunderejser.
Løsningen blev vores URL-baseret showroom i 3D, med fri bevægelighed for brugeren, som nemt og hurtigt kan tilgås og anvendes af alle, uden behov for gennemgående introduktion i brugen af det. Showroomet inkluderer muligheden for at mødes flere personer i samme rum og inkluderer et Academy koncept, med begrænset adgang til medarbejdere.
Relateret cases
GNL Wind Service
GNL Wind Service GNL Wind Service er som navnet antyder en specialiseret service virksomhed målrettet vindbranchen, som dog også varetager udskiftning af hovedkomponenter samt optimering
A-LEAF
Strategi, Activation, Service