Research & Strategi

Grundig research og efterfølgende strategi er vejen til få mest ud af jeres markedsføring. Det er her vi skiller os ud som reklamebureau, med baggrund i vores erfaring fra dansk industri. 

Hvorfor ikke bare gå med best practice?

Det er forståeligt nok at springe på et best practice koncept, hvis man hurtigt vil i gang med at skabe sit brand, generere synlighed eller leads. Problemet med best practice indenfor markedsføring, er at det hurtigt kan involvere unødvendige udgifter, for jeres virksomhed.

En strategi behøver ikke nødvendigvis dækker over alle jeres målgrupper, men kan sagtens tænkes ind i et bestemt marked eller stående behov, om det så er en lokal kampagne til rekruttering eller en international kampagne målrettet ét af jeres produkter/løsninger.  

Når vi skal bistå jer med research og en strategi, starter vi altid med at kigge på jeres eksisterende historik og data, for at forstå den værdi som i allerede har bygget op. Herfra arbejder vi ud fra en række fælles workshops med jer, så i er med til at definere målgruppen og det indhold som skal laves.

Herfra udarbejder vi en rapport til jer med en foreslået handlingsplan til at komme i mål med strategien. 

Relateret Cases

Procon – Virtuelt Showroom

Med et virtuelt showroom i 3D kunne Procon skabe et digitalt miljø til onboarding og intern træning af medarbejdere, samt fremvise deres koncept til kunder globalt.