Skal vi tage en snak?

Julie Nayberg Thomsen

Strategisk konsulent & medejer

26 25 94 30
jnt@footprint.dk
Som tidligere Head of Marketing i en mellemstor B2B virksomhed indenfor byggebranchen, har Julie stor erfaring med at skabe sammenhængskraft mellem virksomhedens kerne og identitet og de kommunikative elementer, der er med til at skabe en virksomheds brand og image. Hun er en marketingstrateg, der arbejder holistisk og med en vision om at gøre marketing til en afgørende bidragsyder til organisationens overordnede visioner og mål. Julie trådte ind som partner i Footprint med formålet om at tilføje strategi og alignment til det eksisterende fokus i bureauet.
Erfaring: Marketingstrategi, corporate identity og alignment, Employer branding, databearbejdning og brand management.

Zacharias Westerby

Projektleder & medejer

26 35 59 75
zaw@footprint.dk
Zacharias startede Footprint i 2020 under Corona nedlukningen. Idéen bag Footprint kom fra hans arbejde med salg og marketing indenfor vindindustrien og oplevelsen af at få brand agencies var målrettet virksomheder indenfor moderne, bæredygtig teknologi og løsninger og samtidig besad den nødvendige branchespecifikke erfaring til at forstå værdien af sådanne løsninger. Footprint blev derfor stiftet med formålet om at levere værdifuld branding til virksomheder inden for Energi, Byggeri og Dataintegration.
Erfaring: Business Development, Marketingstrategi, Grafisk Design, Web & Application Design, Content Design

Nanna Qvist Nielsen

Grafisk Designer

naq@footprint.dk
Nanna kom til Footprint i april 2023. Hun er udannet Grafisk Designteknolog og er netop startet på sin overbygning indenfor Digital Konceptudvikling. Nanna er en kreativ sjæl med sans for detaljen og en perfektionisme, der ikke er til at tage fejl af. Vi nyder, at have hende om bord og overlader trygt diverse grafiske opgaver til hende.
Erfaring: Visuel identitet, Adobe Illustrator, Adobe Aftereffects, Adobe InDesign, Brochure og messedesign.
chevron-downcross-circle